Veelgestelde vragen
Bestellen
Jazeker! Je kunt bij ons ook zakelijk een bestelling plaatsen. Je ontvangt ook altijd direct na het plaatsen van je bestelling een BTW factuur van ons per e-mail. Vergeet niet het BTW nummer van je bedrijf tijdens het afrekenen aan ons door te geven, dan zorgen wij er voor dat deze netjes op je factuur komt te staan.
Momenteel is het alleen mogelijk om een proefstuk/sample te bestellen voor een Tegelprofiel. We hebben echter een eigen fysieke showroom waar je al onze producten gratis kunt bekijken en beoordelen op afspraak. Klik hier voor meer informatie over onze showroom en om direct een afspraak te maken.
Betalen
Ja, dit is mogelijk omdat wij samenwerken met Klarna. Kies in de Checkout voor Klarna Achteraf betalen of Klarna Betaal in 3 delen om achteraf betalen in te schakelen. Houd er rekening mee dat Klarna een toeslag berekent voor deze services.
Voor zakelijke (terugkerende) klanten bieden wij de mogelijkheid te betalen op rekening. Dit kan op accountsniveau worden geactiveerd na een credit-check.
Bezorgen
Heb je bericht ontvangen dat je bestelling verzonden is maar heb je nog geen Track & Trace link ontvangen in je mailbox? Wij vragen je vriendelijk om voor de zekerheid ook even je SPAM box te controleren. Zie je ook daar niets? Neem dan even contact met ons op zodat we je de Track & Trace link handmatig kunnen aanleveren.
Heb je bericht ontvangen dat je bestelling verzonden is maar heb je nog geen Track & Trace link ontvangen in je mailbox? Wij vragen je vriendelijk om voor de zekerheid ook even je SPAM box te controleren. Zie je ook daar niets? Neem dan even contact met ons op zodat we je de Track & Trace link handmatig kunnen aanleveren.
Ja wanneer je voor meer dan €350,- aan Codex bouwproducten (zoals tegellijm, voegmiddel en afdichtingsproducten) besteld worden deze rechtstreeks vanuit de leverancier geleverd. Laat in het opmerkingen veld de gewenste leverdatum achter en zorg dat er iemand op locatie aanwezig is op de aangevraagde datum. Dit wordt door een vrachtwagen geleverd tot de eerste dorpel (mits verhard en bereikbaar met een pompwagen).
Jazeker! Je ontvangt per e-mail een Track & Trace link waarmee je jouw bestelling kunt volgen tot en met de aflevering. De Track & Trace pagina geeft ook een indicatie aan voor het aflevermoment.
Lengte- en gewichtsvracht wordt verzonden op dinsdag en vrijdag, bestellingen die voor 12:30 geplaatst zijn gaan dezelfde dag nog mee. Pakketten met een afmeting langer dan 150cm of boven de 26 kilo bijvoorbeeld tegelprofielen, tegellijm of grote tegelsnijders vallen hieronder. Deze bestellingen hebben ook andere leveringsvoorwaarde:
Pakketten worden op dinsdag en vrijdag aangeleverd bij PostNL (Extra@ Home), hiervan ontvang je de tracking code. Let op mocht er geen verandering worden doorgegeven dan worden de pakketen aangemeld voor de volgende werkdag, dit is dan woensdag en zaterdag. Mocht je na het ontvangen van de trackingcode de leverdatum willen aanpassen dan kan u dit via de PostNL app of door een WhatsApp bericht te sturen naar 06-13784157 (klantenservice). Deze is bereikbaar van 08:00 tot 17.00 uur, heb je binnen deze tijd nog geen reactie ontvangen laat het dan aan ons weten. Wij kunnen contact opnemen tot 19:30. Hierna is een wijziging niet meer mogelijk en wordt de verzending gereed gemaakt voor de levering. Levering vinden plaat tussen ma t/m vrijdag tussen 8.00 uur en 20.00 uur zaterdag 9.00 uur t.m 18.00 uur
Zorg ervoor dat je de correcte gegevens zoals e-mail en telefoonnummer (mobiel) invoert om van de juiste informatie voorzien te worden. Op de afgesproken leverdatum ontvang je een SMS (let op alleen mobiele nummers) met daarin een 3-uurs tijdsvak waarin de levering gedaan zal worden. Bij calamiteiten zoals extreme vertraging of pech bij de bezorger ontvang je hiervan ook een SMS.
Levering vinden plaats van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 20:00, zaterdag van 09:00 tot 18:00.
Let op: zorg dat je op de leverlocatie bent voor de geplande levering (een leverpoging is inbegrepen), ben je op dit moment niet aanwezig zullen ze voor een tweede leverpoging (welke eerst bij ons info@lijmkam.nl gemeld dient te worden) langskomen wat extra kosten met zich meebrengt welke doorberekend worden aan de klant.
Deze pakketten worden niet naar een PostNL punt gebracht vanwege hun grootte.
De tegelprofielen worden in één keer verzonden. Mocht er iets niet op voorraad zijn, dan zorgen we eerst dat de bestelling compleet is.