Retourneren
-
1
Retournering melden
Meld je retour aan via het formulier achter bovenstaande knop. -
2
Retourbevestiging
We sturen je een bevestiging van het retourverzoek, hierna kun je de producten versturen. -
3
Verpak je product
Tip: Gebruik de originele doos. Goed voor het milieu! -
4
Versturen
Lever je pakket in bij een pakketpunt of gebruik een pakketautomaat in de buurt. -
5
Terugbetaling
Zodra we je pakket hebben ontvangen, verrekenen we het bedrag.
Wil je een product retourneren of omruilen? Hier op deze pagina staat alle praktische informatie over het proces, de voorwaarden en antwoorden op veelgestelde vragen.
Goed om te weten
Retouren kun je eenvoudig aanmelden via e-mail (info@lijmkam.nl) of via het formulier achter de knop 'Retournering aanmelden'. Na je aanmelding ontvang je van ons alle benodigde informatie.
Je kunt zelf kiezen hoe je het retourproces wilt afhandelen. Je mag de producten zelf naar ons terugbrengen of terugsturen, maar we kunnen je ook kosteloos een retourlabel toesturen.
Zodra wij je retour hebben ontvangen en verwerkt, storten we het bedrag binnen 14 dagen terug op je rekening.
Je hebt bij ons 60 dagen de tijd om producten retour te sturen. Zo heb je ruim de gelegenheid om rustig te beslissen.
Producten mogen alleen retour als ze nieuw en onbeschadigd zijn, dus niet gebruikt. Zit er een productiefout in, dan mag je het natuurlijk ook terugsturen.
Ja, dat kan! Je kunt je retour bij ons in de winkel afgeven of via de post terugsturen.
Nee, dat hoef je niet. Wij brengen geen kosten in rekening voor het retourlabel – je krijgt het van ons.
Voor standaard pakketten rekenen we de retourkosten door:
- Nederland: €6,50 incl. btw
- België: €7,95 incl. btw
Bij lengtevracht producten zoals tegelprofielen welke niet met de reguliere pakketdienst verstuurd worden zijn de kosten afhankelijk van lengte en gewicht. Deze maken we altijd duidelijk bij de retouraanvraag.